假如讓我SNOB下去

最近一位相識很久的朋友來家到訪, 講自己好有罪惡感.

點解呀? 我們問.

因為我最近想放鬆時竟然沒有看有益的電影, 電視, 雜誌, 報章.而是看一些很LOW END白痴低俗的娛樂. 她說.

舉D例來看一下, 看看有多LOW END白痴低俗無聊. 我追問.

蘋果動新聞, 韓劇愛情劇. 她說.

咁你覺得咩先係HIGH END娛樂呢? 我不喜歡跟人聯繫. 但我喜歡訪問. 亦喜歡清談節目.

D深D的閱讀. 電影. 有D深度啦. 她從來都保持對話中坦率而充滿破綻的純真.

王家偉. TREE OF LIFE嗰D? 我繼續扮訪問員/猿.

咁上下啦…..

我立刻裝起一個老學者的模樣教導. “咁樣唔係只是辛苦自己咁簡單. 你個concept 是錯的. 我們這樣去把娛樂分類為High同Low其實是好snob的."

“係….我知. 我從小就只做一些人/父母肯定為好的事. 只為賺人家的承認. 現在我突然覺得好辛苦."

“當然….這是另一種羊群. 跟個個出去Pokemon其實冇分別架….結果都是心入面有個LIST. 有一SET CRITERIA. 左邊有TICK BOX. 嗰樣野FULFILL到邊個專家的期望就CHECK….最後你自己同自己講, 你在這方面很高分. 但你唔開心. 亦唔享受.

“係啦…係啦……

******************

咁我呢? 我問自己. 我拿起手上新買的KINDLE, 看著Svetlana Alexyevich 的Second Hand Time. 頭頂那本英國朋友送的othello. The Thick of It. West Wing Box Set. Anton Chekhov Reading (Eng and Rus). 我甚至比那朋友更SNOB, 更想SNOB, 但唯一唔同的是, 我冇問自己是否享受. 我甚至沒有問一句我什麼. 我訪問期間評的那種人, 我好像是在評我自己. 我只知. It’s there. It’s there. After all what alternatives would I have if I quit doing what I have been doing? 人總要拿一些東西去看. It’s there so it’s there.

告解咁講, 曾經網上一個donald trump fan club 港區代表. 我評擊得他很水銀瀉地, 亦很SNOB, 扮晒講道理. 但最近看的兩篇文章, 又好像在告訴我那種SNOB正正是使人討厭我, 或我們, 而擁抱Trump的清心直說主義.

http://www.newyorker.com/culture/cultural-comment/the-lives-of-poor-white-people

呢篇其中一段就是講, 大概是講, 當我們在告訴 Trumpista 你唔理性, 你選擇用野蠻驕傲, 是錯誤. 但我原諒你們, 或體諒你們, 因為你們文化上較低等. 正正是這種所謂和理非的Snobbery, 在高高在上, 抽手旁觀的可憐他們, 才是令他們憤慨的真正原因. 暗含只要有個靈活的腦袋就不會那麼可憐的假猩猩. 他們才最興.

“係啦…係啦….咁可以點?

令一篇文就是講, it would be as bad, if not worse, if you say someone is unknowable/knowable. 假猩猩, 不如乜都唔講, 自己一個吧

https://www.theguardian.com/commentisfree/2016/sep/13/identity-politics-lionel-shriver-author-cultural-appropriation?INTCMP=sfl

昨晚才知STEPHEN SARKUR 訪問過羅冠中…原來新香港人來的…….我不其然問自己.

做STEPHEN SARKUR好D, 還是做Nathan LO 好D….前者故然爽皮. 已知大局, 冷眼旁聽. 但後者才有辦法搞下野, 睇下有咩可以改下(這正是NATHAN的UNDERTONE. 他比我想像有腦. 而大家唔好誤會. 英文不能我口說我心亦不代表不能有UNDERTONE).

唔知 …..whatever

http://www.bbc.co.uk/programmes/n3ct0c4v

 

發表留言

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close