一隊POP BAND 是如何練成的16

上回提要 - 為了逃避,淦灶被Rino昆了去上一堂,看了一套Nighhawk Festival的紀錄片,而片中的主角-阿伯-偏偏是叫人不要逃避。而故事轉入直路,亦唔到淦灶逃避。不知為何化身成Gothic女王的阿靜找悔氣找到上門,在淦灶看電影堂的Lecture Hall門口攔途截劫。

被阿靜大大聲大庭廣眾下屌鳩,確是霸氣全失。個個都被佢嚇走晒,包括Rino,西部片惡霸Hack the Sledgehammer 酒吧挑戰警長Sheriff Harper咁樣樣。我仲好像聽到啲風聲咁。而阿靜咁樣一槍打下來,子彈還要在耳邊擦過,仲擦到出血有點痛,我真係唔知點樣挽回頹勢。只好一句:

“阿靜你聽我解釋先啦。"

“你真是好核突呀而家" 佢帶點不屑的又打一槍過來,另一邊耳仔又被子彈擦出血。當我又想掹槍還擊時她又來一槍。才知原來當我拿起點三八,原來她拿的是美國人最愛AK47。

“唔玩。唔想來。想溝女。想講乜都好。一句的啫⋯⋯點解你一句都唔講。你以為咁就得㗎嗱。咁樣唔覆Message就可以當自己潛水呀。唔得架。大學好細㗎咋⋯⋯你自己唔當我地任何一個人是一回事,唔撚關你事。可以唔瞅唔睬咁hea我地。你咪開聲講咯。你又癈唔夠薑講。但你要記住呀。我地個個都好想玩好佢㗎。只少我地要知道,有個廢柴渣滓結他手唔玩,我地仲有時間可以去搵個好啲。是你。是你個廢柴,咁卑微的要求都要hea我地呀。你自己問自己吖?你又唔係唔想,係你就講左啦。係你就唔會九月的時候走去audition啦。你咪又係㛈婆虛榮心作崇又想試下on stage⋯⋯咁冇野㗎。我覺得fine喎。我都係架。黑Cal都係㗎。想表演的都係㗎。但係我地好過你咯⋯⋯我地真誠呀。我地Rockn Roll呀。我地發㛈夠膽認呀。夠膽同人講我地想呀。想要呀。你呢啲?你算啦。想叫雞,隻雞嚟到你話你有道德。你食屎啦。你好核突呀。你侮辱左我地Woolf Lover呀。Love呀。你知唔知是咩呀。夠膽認的先叫Love呀。我而家嚟話你知唔係你飛我地呀。係你冇資格嚟玩呀。" AK47掃到成個場都是血後,今天很型的她就轉身了。

阿靜,原來可以一啖氣"未"水咁屌人唔呼吸兩分鐘的。我好想寫個服字俾佢。但當我想喺條褲度潛支筆寫個服字俾佢時,她回頭又補多幾槍確定我是死亡:

“仲有呀。我唔係叫呀靜呀。我叫Alice 呀。你又第一日開始就叫錯我個名呀。"

“吓⋯⋯" 明明叫阿靜架。才想起,我當初見她唔多開聲就索性改她個名叫阿靜,而唔記得她真名。Oh Shit。我諗我真是要去看心理學家。可能我有強逼妄想症。好彩心理學系是同樓的啫。但我還想繼續follow up,我也很dramatic的大聲問轉身步步的她:

“喂" 她停下,但沒有回望,"你真是唔覺得人地要你做乜你做乜,人地叫你玩乜你玩乜,好似做雞咩?"

“做得雞的,就梗係要諗點樣吹到佢猛嗌話要,又話唔好頂唔順啦。因為我地proud of it咯。你唔proud的,你咪覆個message,同Vicent講我唔玩,然後入番去睇你的濕鳩戲囉。人最可憐的,是又想做雞又想要貞操咯。"

平時斯斯文文一開口全部都係雞咁的。但又好似有啲道理咁。但我都係好犯賤,想問佢點解有咁大的Fashion改變呢。

“喂" 她再停下 ,"我地Pop Band來的。你著到咁Gothic的今日?"

“因為⋯⋯呢個先是我。" 今次真是完,她慢慢很型的向前面的大道走。我的世界突然來了隊Travis,奏以下隻歌俾我聽:

今天咁dramatic,一個來自遠古的Gothic女戰士,潛伏在人間扮容祖兒,為的就是來處決我。就好像Darkthrone的Fenriz有一日走落區,向著你笑面迎人咁派傳單,握手嗌口號,選我有前途,我是16號。Fen Rise,守護工人價值。伴隨著As You Are的木結他聲慢慢變成大型弦樂團,Gothic女戰士輕型的向前凌波微步,擊潰前面無數的敵人。我真是好驚,剛剛嗰段亂槍掃射已在facebook和高登被人起底瘋傳。但又覺得沒有這樣的可能。可能,音樂的事,從來都不會有太多人感興趣。尤其是香港。整個頒獎禮,觀眾認為最viral的不是誰拿甚麼奬,而是商台那個煩膠的棟篤笑。商台想捧一個Adele,因為這個地球有個Adele。但我100%肯定,香港不需要一個Adele。冇人會因為一個肥婆被你講兩句,就變成橫掃全東南亞billboard的天皇巨星。因為音樂。音樂本身。Who fucking care。只要聽日K房有新歌唱下,喊下,笑下,同條女喺K房打下咖輪,這就是香港音樂的唯一意義。但,阿靜,唔係,是Alice,又啱喎。我明知你當我是雞又有乜所謂。我吹得爆你,你下次又來買我鐘咪夠咯。如果音樂對他們而言就只是這麼一回事,我們倒不如Let it be。如果 Coltrane Changes 俾觀眾話你古靈精怪,點解唔學Yoshiki 整隻成首都只有V-I變化的endless rain讓台上台下溫馨流淚一場呢?Bang Bang可以令少男熱血沸騰點解仲需要Giant Steps先?Autumn Leaves 的第一個Chord Am7點解唔用E shape chord,而要用D shape chord,因為可以就到第一弦美麗而響亮的C note,擺明是non issue吧。觀眾想聽Bruno Mars唱Uptown Funk hallelujah嗰段就得啦,邊個是Mark Ronson呀?我識你老虎?因為流行音樂的至理名言。Who Fucking Care。表演吹爆都總好過場場唔爆係咪?起碼,如果吹爆可以吹到去麥迪迅廣場,堅持就只能在大圍條天橋夢一場,我們還需要揀嗎?我們需要考慮什麼?Who Fucking Care。Pop作為一種哲學一種信仰一種學說,就是這樣煉成的。

所以我最後返左去跟大隊練習。我甚至去解釋去懇求原諒。大家又當冇事發生過。後來我send左一個Message俾Rino,話我要綵排這個音樂比賽,以後冇乜機會再煩她。她的回覆是咁的:–

Ok… I begin to miss u. (haha emoji)

Gimme a ticket to the show. Could u guitarist?

Yeah…I’m your fan don’t u recognise? (加個喊的emoji)

Yeah….it might be you kind of fan guitarist.

我仲同佢講我原本想逃避唔去個show。我話我怕左上台。我仲好撚型咁加句,I’m cursed on stage。哈,她又發功打左以下的野:–

Have u seen The Princess and the Frog?

Silly Disney movie?

No. Not at all. (加個打交叉emoji). it’s brilliant. It’s about Tiana, a girl from New Orleans. She met a prince cursed by a wizard to a frog. Frog prince begged Tiana to kiss her, and she did. And they were double cursed to a frog pair.

So, it’s stupid.

Far from it. They found what love is . They learnt what dream is. What loss is. What life is. All becuz they were made frogs.

So?

So, the curse wouldn’t work when you stop thinking of it as one.

I don’t know what you mean. But anyway. Thank you.

Watch the movie. And practise practise practise. Guitarist. Your next assignment. (加個blink blink emoji)

OK.

*********************************************

聯校音樂比賽,曾經是香港樂壇的搖籃。出產過Sam Hui Joe Junior Teddy Robin 黃凱芹。而黃凱芹更是當年的學生王子加才子。一枝結他的創作歌手。青葱歲月。到2000年頭也有陸號。即Rubber Band 的主音。這個舞台可以容納七八百人。作為一個充滿可能性在前路的青春少年,在未被冷漠無情的觀眾和記者打殘之前,是令人飄飄然的第一步。打燈的第一幕永遠是大燈黃色。射到你在台前再看不到台下有任何人。而只聽到好像是無限無遠的歡呼聲。只要夠膽夠實力的就可以踩出去,同台下講,Go for it Come with me And we can fly。只要不再想將來或是過去,反正中文裡無論是將來過去都是指標著現在的此刻,大家就可以做這分鐘的明星,望著遙遠的Ziggy Stardust,講聲:此刻,我們就站在同一星球。強光令Vicent、黑Cal、Alice都變成強光,令台下的Rino、甚至是Professor Bun、牧師、雷神、雷神條女Wei Wei、甚至是老豆老母,Maybe,都融為強光,融為我看不到的信仰,就只有此刻。

耳機call right on stage,是時候不再問 am I ready,因為我們有的這刻,只夠時間衝出去,而沒有時間問問題,就只有這刻,就是這刻。

 

3 responses to “一隊POP BAND 是如何練成的16”

  1. 漫遊者-Lu says :

    香港出了不少有名的演員歌手
    黃凱芹倒是從這裡閱讀才認識的^^"

發表迴響

