幕後被玩家之無線電視

其實是咁的。有一天外母講起話大陸的電視製作現在講到億億聲。老婆加嘴,說某些大陸頂級演員講100萬一集接拍一套劇,而以大陸劇死唔斷氣的集數,即講緊一套劇,只是一個演員已佔了6千萬。所以我講。。。

真的不意外。我看過爸爸往那兒。咁樣的白痴兒童真人show,可以玩到,四個小朋友入超巿買東西,每一個小朋友都有一部鏡頭跟身,還有專人打燈。離開超巿還有直升機拍攝。你就知大陸劇隨時套套都是美劇game of thrones製作。之但係。。。。

此時電視又做城中熱話,幕後玩家。我就說:

港劇製作成半低好多,但唔見得就冇咁好看。而我覺得港劇是好看一點。(雖然都不是太好看)。

最不好看就是:

  1. 為何一個完全唔識做戲又唔多靚又冇露過任何野的BB可以由頭帶到落尾?整衰套劇呢?
  2. 為何會有一次對白,某阿伯講原想開發一套軟件,但那有錢佬不體諒還要加租???製作軟件不是在樓上cafe吉wifi電源就搞掂嗎?那比從前某電腦工程師同妹妹講,幫她換過D keyboard mouse,部機會快好多的對白進步不了幾多。
  3. 一個城中首富,為何中風(已不講為何中了風咬字還是這麼清楚)出院,冇私家看護和成屋工人,而只淨自己條女及一個馮素波呢?
  4. 為何城中首富個夾萬小得好像我去日本城買的那麼少?

 

第一條開題當然跟老細關照有關。但以其平凡不堪的外貌及身材,很難想像能得如此厚待,她畢竟不是邱熟蒸。但其他幾個問題,就是基本問題,究竟無線那個創作環境容不容許有另一team人去看下劇本有否小問題。幫下眼。從以上如此低能的問題,我相信冇。而它已是本年的重頭劇。可想而知平時可以有多求其。

儘管以上的霞姨,但此劇不失為頗enjoyable的片集。仲算original添。我最近甚為喜愛的black mirror第三季都是抄恐懼鬥室,紅場飛龍和死亡筆記。得san ber唔知乜野dino同nosedive叫真的original。所以。。。無線如果執執佢還是可sell的。我經常講,點解無線唔請我。但以我的故事的view rate來看,我相信呢樣東西還是交由專人負責,讓我抽插。

發表迴響

