一隊POP BAND是怎樣練成的6

上 回提要

全部都唔洗記住。記得呢句就得啦。

這種永遠都覺不協調的協調。就是這個故事將會發生的主調。

***************

昨晚發了個夢。夢中我在一個Gallery。Gallery是藍紫色的牆身。是晚上。遠處看見一幅畫。應該是一隻被拉纜而前半身離地的野馬。但幅畫是未完成的。一個畫家還正在補油。右邊有一張長枱。放著一些中國書法。在寫字的兩個人竟是我老豆和我的叔叔。吖係。。。佢兩個鍾意寫書法的。乍看是草書吧。

我一真向那幅不斷被增補的油畫走去。紅色的畫家帽的那個畫家擰轉頭向我望了一眼。好像是那個Rino,又好像不是。她又回到自己那幅畫。

那個Gallery很光。因為天花板上有一個成張餐枱咁大的黃燈。好亮。但好像有聲音在叫"邊有枱食飯呀"。突然,那棧燈就跌了下來。就變成一張會發光的餐枱。大夥兒都興奮地走過去進餐,而我亦從夢中醒來,眼看著房內天花板那棧跟夢中相同形狀但細很多的房燈,和床對角的那部舊all-in-one player。已是清晨。要返學。

不要問我讀咩系。讀咩系在香港,甚至在這個世界,是沒有關係的。女的,打開報紙,麥雅緻,郭羨妮,陳法拉,楊思婍,萱喧,以至麥明思,Hermione,Ava DuVernay,個個讀的系,以致學校都唔同,最後都是殊途同歸,做人阿媽。男的呢⋯⋯做人阿爸掛。係呀。就算是Noel Gallagher後生扮晒型咁,又話自己是第二個耶穌(洪秀全?),最後都係做人阿爸的啫。即使是洪秀全。甚至是他頭號粉絲孫叔山,都是做人阿爸。每個人無論原本定的目標是怎樣,到最後都是做人阿爸阿媽。何不一開始就立定志向呢。

而讀咩系其實又真是沒甚麼分別是嗎? 除非你是未來真正棟樑那些神科. 什麼醫呀. 精算呀. 建築呀. 其他的科. 上堂都係咁啫. 大學週期. 第一至第三週. 一定上足. 睇吓個教授咩要求. 或是否冇要求. 知道幾是Mid term. 知道幾時要抄功課. 知道是否要同人分組. 睇吓可否自行分組. 搵D會做功課的人一組, 烚他們勤勤力力擔屎唔貪食, 仲會食埋你嗰份. 第四週至第八週. 除MID TERM外絕對唔上. 如所有大學訓詞一樣. 學習不是求分數. 大學志於發展全人. 進行大學生更應做的事. 即係唔好浪費光陰在那些textbook, reference, library 上. 第九週至第十三週. 差唔多要present和講點考試, 即管上多一至兩堂. 科科都是咁. 系唔系都係咁.

而今日返學順便要做一樣野. Vicent的一個短訊. 喂原來未散BAND架…… 個短訊係Whatsapp 錄音來的. 要禁個PLAY ICON先知嗰D….屌你咁懶的. 打下字都唔得的. 個錄音是咁的:

“喂….聽日一點鐘上返嚟BAND SO 房…傾下一個SHOW"

仲要再睇返才見到原來ADD左我入一個叫Woolf Lovers的Whatsapp Group. 真是之前懶冇退GROUP先收到你個錄音. 一入U一個二個add埋D ON9 Whatsapp Group. 咩春秋二制大姐GROUP呀….乜O物O組仔組女GROUP呀…..真是轉個頭就退晒你老味. 就係差呢個. 仲要串錯字的….Wolf呀….狼呀你老味…….

 

***************************

 

讀U另一個新習慣就是每朝都要去個Department度打一打卡. 叫做同D人say 聲 Hello 咁. 通常都冇咩人的. 都是一兩個坐喺張梳化度On99講下演唱會. 周柏豪嗰D咁….可能會加一兩個家事國事天下事事事關心的愛港愛國好男兒企埋一邊講下中國如何崛起, 超英趕美咁. 但今日. 部LIFT一開好多人. 真是好多人….多到Hidden Agenda等入場咁….有點不妥.

“歐海淳黎左呀….咁多狗公的?" 我問身邊一個男士. 因為真是男士佔絕對多數. 好似Donald Trump D選民比例咁.

“正過歐海淳添呀….聽人講"

“吹水咩你….."

就在我講"吹水咩你"之際, 前面的人群就突然好像摩西的分水降嗰吓, 從中間一分為二, 中間出現乾的地, 還好像我身後的窗有神光射向我的跟前. Miracle O Miracle. 眼前的對岸就是三個女仔在selfie. 企中間嗰個邊然就是….莉乃…TVB咩你…….又會咁的….尋日見到今日就見番? 仲要我地頭? 邊個寫劇本的同我死出嚟食番佢唔該. 我覺得太老土咯….以上是我深層次的自白…但淺層次的我當時是Freudian Slip了

“莉乃…..?"

講完呢句後, 紅海分洪的時間亦過. 幾番好很擠逼的Hidden Agenda Lift口, 或諾亞條舟….如果我覺得自己是入面D動物的話…都啱的….這裡大部分的都很像動物…狗公. 只是咁的諾亞舟的男女比例, 持續40日的話, 同性婚姻/平權運動, 應該在四十日落船後已開展. 唔洗等到今日, 仲嘈緊.

真是好似TVB….個劇情. 欠的就只是我講"莉乃…..?"時側邊有個人好娘咁問我"你識佢架?" 現實是唔會有人咁問的. 因為現實是大部分的狗公視綫及天綫都tune左去前面selfie嗰個/班女. 唔會有狗公去理會另一隻狗公是否已認識牠們的獵物/假想獵物. 除非….我已經食左件獵物. 劇情會否如TVB式推進, 我與莉乃從此日日相嗌唔好口, 但又兩心拉近. 到撻著時WEI WEI又返嚟話想同我一齊, 自此陷入三角直至結局呢…..? 廿幾歲人是否不應存太多性幻想呢? 但同時滿腦都是性幻想又是否有問題呢? 屌…你當我哲學家咩……

我只道, 原來莉乃將會是這年國際生實習計劃的學生, 來幫本科生加強英語寫作及會話能力的. D人仲幫佢改左個中文名, 叫利維莉…..屌你邊撚個諗架……咁你不如叫番莉乃…….

 

 

2 responses to “一隊POP BAND是怎樣練成的6”

  1. 漫遊者-Lu says :

    你那個夢有意思
    經你這麼一提
    我倒是從沒夢過畫廊耶
    不過有夢過自己在畫畫

發表迴響

