戰爭與和平竟是MK潮文

網友提一提, 其實我是在回煲BBC1 呢年年頭播的戰爭與和平. 原因是: 1. 多謝NOW TV的BBC ENTERTAINMENT. 真是追得夠快. 現在有得睇全套之餘又唔洗VPN咁每半個鐘CUT我線一次. 和2. 真是好多女. D女又真是靚. 唔靚嗰個仲要比Jim Broadbent成日鬧, 真是夠晒現實. 只要靚乜都得. 乜都順D.

重申一次. 我是未曾看過Leo Tolstoy的原著的. 硬係驚好似是情深深雨濛濛, 趙薇古巨基嗰D…..點知….

假設BBC1 的劇組是沒有修改原著修得太利害的話呢, 其實都幾似現代港式MK文學的….我看到第五集. 讓我解釋一下人物先…

1. Pierre – 四眼死肥仔 (Sorry Paul Dano. I just tell the truth). 好有錢. 富二代中的富二代. 因為個一代已經死晒…..Yeah…但貪快透過熟人介紹 (即係D UNCLE啦) 娶左個靚到爆, 但係會令你頂帽好綠, 綠到enamel的水性陽花.

2. 水性陽花 – 靚到爆. 但有極強性需要. 很喜歡去波結識公子哥兒然後閃電上床. 全城皆知的千人斬. 是Pierre老婆. 唔去波都唔緊要. 老公帶個friend番屋企即做. 名乎其實很想要吧隔離嬌妻性飢渴別要弄壞我的小穴穴. (我真是衰. 衰咸濕. 咸到5集都未聽真佢叫咩名.)

3. Andrew – 都有錢. 但決定保家衞國做軍佬(即係當差啦). 是Pierre個老死. 有老婆. 但生產時死晒. 現一支公無所事事, 醉心軍事.

4. Natasha – 即係Lily James (灰姑娘嗰個就是). 首先. 係處. 是16歲….還在青春期(化左妝都有暗瘡陰公)見到都想….唔講咁多. 是Pierre青梅竹馬, 但個女同個男知他們永遠只能做朋友. 雖然你不是我男朋友, 卻比男朋友更親更重要 (你話幾咁UPDATE呢…)

5. 水性陽花個細佬 – 個樣極似跟車MK, 但自命靚仔, 把口浪過油, 可以TUMP到天下的女人同佢上床. 非常爛玩的大PLAYBOY, 但有個老婆收埋在波蘭 (即係大陸有一件了) (我真是衰.又係未聽真佢叫咩名.)

去到第五集. 講Andrew 偶然下撞見處的Natasha, 男的被女的陽光及處吸引. 女的被男的幽深攝住. 立即撻著. 並得到永遠是好朋友的Pierre祝福. 但Andrew 老豆不滿兒子不經安排下娶Natasha這等下欄貴族(即唔夠上流, 大概去波時企埋一邊嗰D), 私定終生. 決定要倆人延期婚時至一年後, 並要Andrew siphon 去法國做野. 咦….咁咪即係long D 一年囉…..中間大家skype 下 send 下 情深說話未曾講式email , 呢度好凍想你現在攬住我云云.

點知….就在差唔多long D完的時候….跟車MK看上處Natasha….並用一次見面, 就開行副計浪油浪到條女突然痴左線..同自己姐妹講 “我而家先知咩叫真愛….我唔結婚了…..跟車才是真正愛我的….不要教我甚麼才是愛…我比誰都清楚囉…OK?" (你話幾傻幾天真幾MK FACEBOOK 文學呢)….條MK原來只是想引Natasha去 elope. 但其實elope的意思只是爆房 (仲要真是卜左間房SOSAD)….最誇張係…Natasha話咁都值得, 仲要偷走出去…叫 “唔好阻住我出去尋真愛" …

阿姐妹通知Natasha 老豆老母…在爆房地點及時捉住跟車…但莫斯科個圈好細…好似係….件事揚晒出來….揚到Andrew 一落車/機, 已經從paparazzi 得知…..所以決定飛左阿處女Natasha….Pierre 企圖上Andrew 家探口風游說是否有彎轉…..

Andrew…"She is free now as she used to be"

Pierre…"但你會原諒佢的是嗎…..都冇發生過任何野…."

Andrew…."I admire your forgiveness to people who faulted you….But I have to tell you that I am….different kind of man. I couldn’t forgive her and I won’t forgive her." (擺明潤佢帶帽)

之後仲補多句…."please don’t meddle between us again if you want our friendship to stay"

之後Pierre仲走去安慰處女….

Natasha…"佢是咪已經唔原諒我…..我知我唔抵可憐"

跟著用對死人可憐眼問pierre

“比著是你你會原諒我是嗎…." (仆你個街)

Pierre…"你是我再努力都佩不上的女人…你知道的…如果我已成為佩得起你的男人, 我馬上就娶你"

兵到呢…….兵故來的…

兵故…LongD….MK 爆房…..綠帽…..這些就是LEO TOLSTOY….用這個角度看…文學真是很貼地….並不高深莫測….並不耍高調…

 

發表迴響

