情陷夜X環之幕後玩家

嗱….自從Detox後, 其實我都算好貼地的. 我是有看一兩集幕後玩家的. 我知故事原本想講做PR的. 都叫識一兩個做PR的, 因為工作和其他唔知咩的關係. 都從我阿姨得知好多做PR的投訴醜化她/他們的行業. 阿姨真是好野. 無線只看韓劇唔知咩八的都知有人投訴幕後玩家. 証明傳媒在傳播小道消息的能力有多不容忽視.

拍的手法, 好像有點前亞洲第一視頻 thisatv 的經典劇集. 情陷夜中環. 網址如下

http://www.thisatv.com/

所以亦得到同樣的待遇. 成班保險從業員出來在ATV門口抗議仍瀝瀝在目.

咪好咯….有NOISE. 4個女仔3個BAR的時候, 一樣張繼聰, 一樣劉佩玥, 但冇Barrister 出來抗議侮辱他們行業, NOISE即時細晒. 而家…我都出來看一兩集. 贏晒. 而中言逆耳, 無線派個PA, 編審來, 跟香港最大的PR公司傾, 做RESEARCH, 找個同事跟住一兩星期. 假設無線真是轉死性咁認真, 我唔見得有任何一間PR公司會睬佢. 你唔睬佢, 佢咪老作咯…..今次唔可以怪晒無線的. 要責難的應該是下面幾點:

第一點….無線你D PR咁屎的….部部英美劇都用仆佢個街屌佢老味換晒D USB MacBook拍, 部部都大大隻蘋果SHOW出來的, 你要貼膠紙咁柒的? 你巨浪大切都成架車大大架影成十秒啦…..

另一點….點解男主角去到男配角D頭都SET得咁高的…..是搞GAG定點. 但我見他們好認真似的. 而我真是唔係好熟. 唔係話大部分做PR都是女來的嗎….我好似有見親的都是女來的….(講起, 我有點掛住讀喇叭嗰個26歲, 唔知佢被人炒左未.)…. 點解套劇做PR的都是仔來的…我是老板….有間公司來R, 派個蕭正男來, 我應該比咩反應你好? 我又唔係好方便講, 你間公司唔係有個狐狸托世龔嘉欣的嗎? (咁講自己覺自己有點色狠) …. 咁到時個氣氛ODD晒時點好呢?

另一點…..下次選角要小心點. 龔家欣前排才是cover girl, 叫第三者慣犯 (我都話我而家好貼地的), 你現在走來賢妻良母, 我有點唔知點好. 仲有, 你三千蚊底薪的張文慈呢? 去了哪裡? 你無線咁米蘭的…買完人雪人在雪櫃的? 她做狐狸是千年難得一見的人才, 你找劉佩玥來? 你無線有否做過research , 類似日本嗰D, 你認為最理想的偷情對象嗰D….? 男人偷食要找劉佩再咁陰公? 看三級片要看楊怡? 我們的夢在哪裡了? 你電視台不是sell fancy的嗎? 你不如下次找阮小儀, 反有點喜感.

至於翠魚BB做 artist我反而OK…反正好多文章都講過, Artist冇定義, 亦冇樣看. 拍hidden agenda嗰度也比天與地咁多場音樂會拍得認真. 只是, 你要佢入去凳腳夾band 找第D工具, 我建議synthesizer, 捽錯唔啱節奏冇咁礙眼…現在打鼓實在連阿姨都看出破綻.

**********************

昨晚看Black Mirror Season 3 第二集…..真是嚇很死我. 建議有人陪同才看.

發表迴響

