假如我再假D

開著部MacBook, 右邊的notification 還殘留著Twitter 對上一次的Tweet. 還講緊部保麗萊CL-600相紙有幾貴. 已達接近70日. 這70日發生的事很多. 當中包括我終於忍唔住用VPN看BBC每4個字斷我線的煩擾 (你要搞不如一次過同我講分手. cut我線once and for all. 再加每次上來棟個牌出來叫我過主. 你而家忽冷忽熱, 由cut 下我線咁算點先….(幾港女…)), 終於註策了netflix 2 devices 版. 在資本主義下, 俾錢還是其次, 最重要是俾錢俾對的機構.  當中亦包括 Bob Dylan唔覆機俾裁判話arrogant. 亦應驗了麥浚龍之死入面講到的自命藝術家/Rock友/有態度/有乜乜物物等的自設框框的人的矛盾命題. 我接受你俾我的嘉許, 就即係走入你框框, 咁我咪cheap晒咯…..的矛盾. 當中亦包括摩連奴由a league of admirables 變成a casket for deplorables. 當中亦包括…..我肉赤的為CL-600買多兩次相紙. 當中亦包括….我看了Annie Hall….才証實Woody Allen 在 Cafe Society 已經冇貨賣….當中還有, 舒淇, 我生命中最喜歡的女人, 嫁了給史提芬, 我生命中其中一個最討厭的男人. 看見無敵的婚紗照, 很想在facebook share….Caption “給曾說過舒淇一D都唔靚和其實好樣衰的一班男/女們. 夠薑就拿自己張結婚照才比較一下"….但我不會那樣做….因為…即係走入你facebook框框, 咁我咪cheap晒咯…..呢方面, 我都好堅持.

正題….因為從未看過的blackmirror而上netflix. 原來已經第三季. 原來已經不是英劇. 雖然我還看到 James Cordon (你唔好再扮. 你的美式口音很假). 第一集, nosedive. 一個人人搏Like的虛偽/擬現實. 一個人人都perform的現實. 一個個個都假過好假肥仔的現實. 一個完全唔sci fi 因為已經發生左的現實. 一個, 我曾經好投入, 好immerse的現實. 每日都講形象, 每日都講impact. 講fuck都出事的死胡同. 還叫人把口干淨點….哈哈…. 戲中最正的兩幕. 貨車司機 (1.x 的social media ranking), 問因為機場生事(只是講fuck而被扣分)的主角…"how do you feel at the time" 為其中一幕. 另一幕…就是女主被拉, 罰坐監和被掦出social media. theatrically 面對另一個相同遭遇的男人.  再冇包袱. 係咁fuck. 係咁屌. 係咁侮辱對方…豁然開朗. 令我想起一個人. 唔開名. 因為可能是一group 人. 可能他們才對. 一直都是他們對. 形象….可能本有害. 堅持亦真的有點不自在. 雖然我不認為假的相反是可以四圍屌柒人. 可能只是….

又再等多70日….不斷回望….直到距離夠遠, 乜都不再看到…..

One response to “假如我再假D”

  1. 漫遊者-Lu says :

    “舒淇, 我生命中最喜歡的女人, 嫁了給史提芬, 我生命中其中一個最討厭的男人"
    這樣的邏輯應是很正常的^^"
    你好可愛!~~~

發表迴響

