我終於記起點解我討厭無線

其實時間過得好快. 好像2013年, 我在這裡寫過一篇文, 跟大家講, 杯葛無線, 唔好只是杯葛個台慶月, 或週, 或個頒獎禮. 是要找樣野完全代替牠. 話咁快今年原來牠已50周年. 原來又係台慶了.

時間過得好快, 快到我忘了為什麼那麼狠心, 要戒掉一樣野. 為什麼要避佢避到要看自己都覺得鳩流流的BBC. 昨晚拿起以前D推友講的一家之主的應有勇氣, 拿起REMOTE CONTROL, 轉去預先錄製的W1A. 舅仔問:

“套野其實做乜架…."

" 故事講BBC請左個人做一個冇人知用來做乜的職位。director of value added。佢又番工第一日就唔知自己做乜。啲隊友又唔知自己做乜。日日淨係諗BBC應有的方向。其實都係真實架。。。BBC 其實是RTHK 同TVB的混合體,但巿民又要俾錢睇。。。

講講下,舅仔悶到走了。我自己都覺得悶。看著Ripper Street搭的那個WHITEHALL 境,跟無線的民初街沒兩樣,我都問自己,為什麼要這樣去戒無線。一天跟老婆講起才喚起心中對這個台的不恥和憤恨。

"嗰日vip訪問張文慈"

"又來無線。。。?"

"係。。。喊晒咁話亞視令她只可以做衰女人。又話多謝無線俾機會佢。"

"咁佢想做賢妻良母會否太過fringe呢?她把聲好似聽到三枝威士忌咁喎。"

"嗰日冇喎。。。仲話返教會。好感恩盛喎。"

"我就是咁先最憎無線。"

我就是咁先最憎無線。呢個是一個大家庭。你入來我們大家都支持你。大家無分彼此。花旦情如姐妹。小生舐犢情深,監制們兩肴插刀。冇TVB就冇今日。在佔中講過粗口就要來說我會改過自新。被人影到張相搞基。要不開記者會道歉。要不澄清我不是基的。頒奬禮就我愛你一世老婆。鏡頭後就沖你落河。玩意淫節目皆因我愛香港。新聞。。。我唔講了。我冇睇。

How patronizing. How demeaning. How debasing. How hypocritic. How self-righteous. A broadcasting company is making itself. and making fool of everyone under its wrath.

咁的電視台, 比fox sky還要樣衰。旱衞家庭核心價值,卻又全球欣欣向榮。郤又不段販賣軟性色情。

"煒哥的味道。一聽就知有問題啦。"

"有咩問題?"

"你原來唔知。我聽過D變態毒L,就是成日想聞自己的女神的體味。一定是成班咸濕佬坐埋一齊度出來的。你聽過瑪麗蓮夢露講自己穿CHANNEL 5睡覺嗎。。。。。

仲要是煮食節目。真是好難找到個CHEAP得來又咁假的電視台。無線。我恨你入骨。(可能你心邪啫)年紀有番咁上下大,我曉得主體刻意意淫引人入性和受體邪念喿動是並存及同惡的dialectics。簡言之,你自己做的,你一直做的,你自己知。

另一方面,張文慈。其實我一直很欣賞你。田小姐。陳煒到做過你專長的角色。但你就是有那個EDGE去把那種帶點邪而暴烈的女人做出來。當FLEABAG現在震撼整個美國femminst界別,就只是因為主角一句,點解冇人屌我架今日。我好失敗呀!你。。。早就令先十年。你又返教會又討厭自己的過去。反倒令我很失望。即使有一天,你變成nominee in EMMY, because of her great impersonation of  a heroine in apron。 都不改我對你的失望。

發表迴響

