Reclusivity to the Max

我唔係好明, 點解我在WHATSAPP 退組會有組員再WHATSAPP我發生咩事? 咁個APP有個制被人退組嘛. 你們講的我又冇興趣, 咪退咯….點解要被一個想退組離群的人這些unnecessary pressure呢? 一個人想退組就係覺得個組有壓力嘛…點解你們總是覺得一個人要有好多GROUP, 又GROUP 內 SHARE EMOJI一番先開心的呢? 點解想離組會問點解的呢? 有乜點解啫? 唔鍾意同你們講野咯…. 大家成年人, 點解唔可以留D餘地, 係要人兜口兜面拒絕你先得的呢? 即係你溝女/仔, 人地好地地同你講, 我唔得閒呀…UNDERSTAND 架啦….就是唔想講NO FUCK OFF…咁產生咁大IMPACT嘛….係要問咁一年365日總有日得掛咁犯賤的.

最近發現怕了街上撞到任何人, 要揮手, 要寒喧, 要問近來點, 要答近來點, 要明明唔想理你又要笑. 所以我最近愛上了戴口罩. 反正香港空氣差, 又一年365日, 接近200日都是流感高峰期. 不如為己為人, Have a Mask. 來點衛生. 希望這樣效果會好一點. 省了些不必要的接觸.

又有一些人, 硬係中意SHARE新聞. 你咪FACEBOOK TWITTER SHARE到夠咯….我邊度都唔再上, 就知我唔想關心你關心乜野啦….對不? 就是這兩日, 又有一個朋友, 對香港政局, 表示憂心忡忡, 連番SHARE RTHK NEWS, 害我冇辦法唔出超必..

Sorry I have had no interest in HK news for a long while

I wont talk about it to anyone anywhere anyhow.

For I really don’t catch up with it.

I don’t even read a newspaper or watch tele news.

So please excuse me and find someone who want to talk

Hope you understand it. And I would tell the same thing regardless their positions and political allegiance.

N sorry for being bluff.

對不起….但我真是唔想講. 你們想討論要找個對的人. 而我並不是那位.

發表迴響

