Suicide Squid

Suicide Squad – 非常老實. 它不是一套很好的電影. 但我看得非常高興. 因為它描寫下的人物及互動都非常滑稽. 只是, BUGS真是唔少.

1. Deadshot明明是sniper點會係咁落場城巿巷戰呢?

2. Harley支棒球棍點解唔斷的呢?

3. 最重要的是一貫英雄片的問題. 點解Enchantress勁到咁. 可以一個炸彈就搞掂呢?

第一個問題連起其他的問題, 就是導演真是不是一個很好的導演. 我用Mad Max Fury Road個導演做reference, 叫做10分的 in control. 咁Suicide Squad 導演是幾分呢? Um Seven….Seven Point Five….MINUS sorry MINUS should be a prefix. 他如何安排上戰場, 上戰場如何打, 如何攻城, 如何打大佬, 打大佬時的策略, 全部都非常improvise….我們這些業餘結他手, 當講improvise時, 其實是解完全無計劃下亂咁彈. 呢個就是那個導演. 他完全唔知自己想點. 只是靠D爛仔交同無鳩聊的對白及對拆苟延殘喘他的故事軌跡. 這亦解釋了為何每一個英雄都嚴重被場境undermined. Sniper要打城巿巷戰. 鱷魚冇得游水, Boomerang 淨係躲, 兩個女仔反而成日打. 甚至去到最後佢地都冇解釋嗰舊大絕炸彈喺邊度嚟. 就只是rick flag講了: 飛雲..機會嚟啦…..

但錯有錯著. 這樣的亂, 反而很襯他們. 很襯戲的調….叫得班生番出來, 預左out of control….而佢地因為這樣的導演亂七八糟之下, 就真的很亂. 這下其實我看得很高興的. Deadshot 打Harley嗰下…Harley再表演其舞跂, 然後Deadshot一句: 打唔中喎….我差D想拍手掌…..

第二個問題, 其實就可以連埋第三個問題一齊答….一般我都討厭看英雄片, 主要原因就是…主角威能, 而故事一般企圖會去解釋一下主角威能的原因….例如:星矢有愛….矢吹丈有青春…..咸旦超有大家…(最近咸生接拍廣告, 宣傳安全套的持久戰OK…原來三分鐘已叫持久….唔怪得個個男人都說我很醜但我很持久)….今次都唔例外….再衰D, 完全唔解. 不過算, 見你們是靚女. (Delevinge 仲有唔係真是好靚, 跳舞嗰度盡現其160身高) 算數.

可能刻意唔睇字幕的關係, 有D地方我是會錯意還是導演ON99呢, 到現在我都是唔知. 如鱷魚話自己都要Scuba….講我都是人來的…但又唔知做乜鳩唔攞Scuba自己潛下去….我到現在都是好唔明…..Jay Rodigay我最喜歡. D火又造得靚, 我細個又識用印度佬打街霸, 但就出得很少…仲要好似田雞咁壯烈犠牲了…. Boomerang 呢D ON9仔咁ON9又唔洗死….我都大惑不解….但個theme 又展了出來. I’m a bad guy. I fight for nothing, but telling you I’m bad. 這個調我OK….至少比復仇者班低能仔OK. 不過 Jared Leto…你D戲好屎…叫KING SIR教一教你先….下次再來過…

咁套戲幾分呢….Seven…Seven Point Five…It’s not a good one. Nor aint it bad though.

發表迴響

