現在….最緊要開心

就是因為世界唔開心, 我更想要開心. 即使只是看Big School最套低能白痴電視片, 看到年老化學主任身故. 但因為冇人太理佢, 在喪禮的教堂現場, 兩個男老師share 一部PAD, 一個耳筒, 看波. 都好開心. 因為, 我唔想唔開心.

昨日聽了一套非常開心的舞台劇, 叫 The Victorian in the Wall, 講述一個一事無成的作家, 連感情都不想堂堂正正面對的大懶虫, (跟自己的女朋友Fio 以Mate相稱), 因為女友出門工作, 叫那作家在家看屋, 及看住一個師父幫屋企裝修, 只要乜野都唔好掂, 就會安然度過. 週五重聚, 生活如常.

師父爆牆的時候, 主角發現維多利亞時代人, 一個鬼魂, 叫Mr Elm, 原來住在牆身. 還有Mr. Elm 喜歡了樓下居住的Loo, (又係人妻….), 但就無論點都忘記了自己對Loo 往後的一個Message. 主角教鬼魂飲啤酒, Hea睇 netflix打發時間, 甚至教佢鼓起勇氣, 落去溝人妻. …. 總之, 兩個做乜都冇勇氣, 對人對自己都唔真誠的人, 決定重新來過, 點知….玩大左….話要自己幫手裝修Fio間屋, 拆左個主力場, 乜都堒晒. All falling apart. (英國? Falling Apart? 咁熟的?)

條女Fio 回來打算收拾, 並break up, 主角在最Desperate的時候, 說了之後最精彩的一幕. “我搞垮所有的原因, 是因為我突然想重新振作, 因為我愛你. 而呢次愛你, 我就講真的." 兩個人, 就決定在已經堒下的世界下, 坐在地板, 重建…"呢度應是原本的閣樓吧…" “咁我們有甚麼可以重新來過?" “不如由稱呼開始?" “Mate唔得咩?" “我一直很討厭這稱呼" “我以為你一直很喜歡" “不我討厭死了"

“還有甚麼可以改變?" “不再見那個人吧" “吓?你不是很喜歡他們嗎?" “不. 我討厭死了. 我只以為你喜歡"

而牆後的Mr. Elm也記起自己鼓起勇氣去找Loo.

很開心….就是因為唔開心. 這事我更覺開心. 希望大家開心.

可在下面下載:

http://www.bbc.co.uk/programmes/p03z7vvk

One response to “現在….最緊要開心”

  1. 漫遊者-Lu says :

    好難得傳遞了這樣的情緒^O^

發表迴響

