富士山下講林夕

我有個好有雷好有霸氣的朋友, 曾眾目睽睽, 講句: 林夕的詞空洞堆砌.

Wow….. 呢D咪勁囉…..我就唔敢了.

但昨日行過街再聽到這隻歌. 回想曾經覺得世界第一的歌曲, 再細味歌詞, 我開始有點明白, 阿朋友其實是講緊乜野.

以前高登仔的日子, 好多高登仔的解詞專家都會拿林夕的詞來拆解, 好似達文西密碼咁為他的歌詞, 逐忽去解釋其實詞人想表達的意思. 但其實我地唔可以排除, 其實一首詞一首詩, 真是可以只為帶一個感覺砌下字啱音就算. 你問到詞人, 可能佢都講唔到是咩意思. 俗D叫鳩填. 文雅D可以叫賦詩強說愁, 反而賣到錢就是了.

富士山下, 正正就是呢種其實非常鬆散, 但冇特別意思, 最多只有一個苦字的虛實印象的描繪, 再湊一些時下時興的詞彙如試管. 再加D你覺得好有詩意其實無甚意思的儁語. 如前塵硬化像石頭….聽的人又怕話唔知佢UP乜被人笑, 硬要講D意思出來, 附庸風雅/化就在城裡產生了.

唔岩我又試下用這種手法亂填D野出來, 看你們解碼的結果怎樣?

京都節瓜

攔路有幾個阿媽 街口擺檔有花

衰路今次必會流血似西瓜

如舊愛經已火化餅干點至消化

春風吹暖妹豬親親你行嗎

緣份也不過送花京都嘴下節瓜

三天酒店機票才回程未怕

其實有邊個不怕FACEBOOK Tag我一下

搞一搞野點樣都需要代價

條女底衫那粒扭 放一放便能任你擁有

怕只怕穿翻衫家裡的氣候

隨緣便斷掉漫游回程扮死扮柒頭

誰能憑智慧塔故弄虛烏有

何不把偷歡感覺封閉腦層任你虛構

試一試手槍打老子老豆

前列硬化像石頭

頑石在膽贀未排走

我絕不罕有

最仆街不過風筒有熱氣吹奏

發表迴響

