Reclusive

過著以為寫意的生活, 塞著耳筒, 看著自己手上看極都未看完的車, 聽著Tame Impala 的 The Less I know the Better. 火車的對面站著一個很面熟的女人.

“Hi"

是以前學校游水隊的女同學. 唯一除下耳筒, 放下自己的書, 正常溝通回路幾分鐘.

“你又住呢頭?" 我問

“吓?"聽唔清楚的意思. 我好大聲架啦喎.

“你又住呢頭."佢點頭. 多了一點以前未見過的成熟. 我指化妝. 家裡那個Girl with Dimples 從來唔化妝的.

“係…好似佢地講過你搬左過來." 我以為我接上溝通的線.

“吓?"聽唔清楚的意思. 又來. 我只好又重覆, 並加大力度.

“係呀….Yve 都住呢度" 她回.

“我見過佢的" 我重新上路.

“吓?" 聽唔清楚的意思.

再這樣下去不是辦法. 好在火車亦到站. 否則這樣的人肉SKYPE CHAT不知如何收尾. 她應該也是這樣想, 車一停已說, 很趕地

“我走先. BYE"

我也識趣, 走向另一邊用樓梯落樓, 還刻意減速, 以防短時間再踫面的尷尬和囚牢.

Reclusivity, 我當刻腦內說, is an addiction. You enjoy it as you’ve got an escape with it. While the addiction undermines you bit by bit. In my case Byte by Byte, without your even noticing it; or without your any insistence on quitting it inspite of your noticing it.

原來已去到講野人聽唔到的階段. 我想起the Peep Show 一集. Mark 想溝女, 約佢, 條女嫌佢怪, 寧願一個人踩單車都唔理佢. 最後忍唔住講. Yeah I tell you I didn’t go to the date because you are so weird I want to get rid of you. But I said I forgot it.

這個XY, 是否應該有個完結喺呢度? (我抄人架咋)

三隻歌分享. 得閒唱下K.

CREEP (隻歌同個AV男主角最近好紅)

https://www.youtube.com/watch?v=lZiNtbgm9oM

The Less I Know the Better

https://www.youtube.com/watch?v=sBzrzS1Ag_g

愛我別走 (自己整但冇人理. 貼多次)

https://soundcloud.com/mundane-guitarist/cover-1

2 responses to “Reclusive”

  1. Alan (28481k) says :

    我終於明白點解我近來講嘢咁用力⋯⋯因為我一唔用力發音就怕人聽唔到

發表迴響

