The Lady in the Van

為了這一篇上一上IMDB看。6.7.⋯⋯ 點解我睇親的個評分都咁差的。

OK。是想讚呢套片的。一套電影,或一個故事,好喜歡用一些包裝來崑你入場的。或曰某影評大力讚賞*,或曰一些煽情的語句吸引如:每年成十套你一生一定不能錯過的電影,而那些一生一定不能錯過的,看完一次你完全找不到動力再看多一次,或曰勁TRAILER。

什麼是好電影?就是你抹晒上面的MARKETING,嘗試把故事用一句介乎詼諧與惡搞之間的說法去總結。如果那個總結立刻令你失去性趣呢,它就不是一部好電影。經典例子:Gone Girl。如果有條又靚又有錢又叻你好多的女看上你,而你又只是Ben Affleck的柒頭級數呢,她一定一痴線的。Shit,即刻唔想看。Manhattan。男人一定幾老都喜歡搞靚妹。但搞完解決性需要後一定想搵個差不多的年紀SOULMATE,但SOULMATE同SEXUAL DRIVE之間選擇,男人唔太介意settle for less。SHIT SHIT地,但可以一看。

咁The Lady in the Van又點呢:一個死基佬文妓俾呀媽𥄫住所以唔敢搞基,點知遇到個乞衣無賴成日走入來你間屋,搞到都搞唔到基,寧願自己搞自己。直到D不能接受搞基的人都死晒為止。就搞基了。

都SHIT架。但套電影至少真誠的告訴你以上的東西。沒有多餘的賣弄。演員洽如其分的各自做一個基但寂寞的文妓&。MAGGI姐洽如其份的做一個戇鳩、固執、賴皮、但又自責的乞衣。導演亦洽如其份的拍這兩個人的幾個月經歷。亦好老土咁拍出自己的願。希望個阿婆死後真是放下心結,唔好再因為一件咁戇鳩的事責怪自己,放棄治療。

一個細心的基佬如果中途轉直,你要小心D,佢睇中你條女你一定仆街。佢贏硬。阿婆死嗰幕主角的獨白。"我真是好忟。我們經過咁多事。知道佢死的竟然不是我第一 (佢隔住間屋排第二)。"這正正就是我見過基佬的嫵媚。基佬,我願你一生都基,唔好阻我們麻甩佬搵食。

本人評分:7.

都是咁上下。因為佢充滿著BBC的膠味。記住。電視台有電視台味。VIU都會有。你看多一陣味就會出來。因為電視台投資很大。不可能每日打倒昨日的我。係商台以為自己可以。其實浸味一樣濃烈。

 

&Maggi 姐同主角段對白道盡文妓的滄桑-"你寫你病在床的老母來搵錢?""之後我死了,你又寫我來搵錢是嗎?你應感到羞恥"主角自言自語的說咁writer就是咁㗎嘛。

*所以Linklater套新片仆硬街了。而其實影評人講過,條友拍野一向無料到。是Boyhood玩玩吓出了一個Blip,但並不是常態。而根據野黃先生的專業評級,都是屌你老味級來的。

發表迴響

