香港真是好需要。。。

香港真是好需賈star咯。(拍手)

呢句是雷仲德先生,音樂界的莎士比亞,在某頒獎禮上講的真心話。我肯定是真心話。到今日,我更明白他是講緊黎明。

全城閙得熱燙,老婆上Facebook Live Stream黎明演唱會,在我一個ON99為唔漏聲唔撚驚呢句口號沾沾自起時,同我講:「但願不只是朋友真是好垃圾 Lai Lai Lai Lai Lai咁都得」

我:係呀。咁都派台架。仲要更垃圾的都派台

老:例如

我:噢夜。

老:嘩!呢雙真是好離譜。

我:仲有一隻。人如在旋轉天梯OHOHOH 人如被纏PE褲OHOHOHOH。傻傻地流熱汗,情慾情慾無望無望求被釋放

老:咩嚟架。

我:歌名唔記得了。

think like a producer。我一定鍾意黎明。因為佢能令搵錢好容易。你懷念一個歌手,梗係會記起那些嘔心X血的作品的。但一個歌手紅不紅,看的不是能產出幾多隻夏日傾情、情深說話未曾講、如何讓你知活在分開不寫意。而是看佢有幾多雙OH夜同人魚被纏蜘蛛網。低成本,冇音樂咁,鳩作,鳩填,鳩MIX (IF ANY),鳩唱,照派台,照賣錢。咁PRODUCER咪好易造咯。俗語的坐著為皇。一個女歌手賺唔賺錢,不是看有幾多隻失憶週末,風花雪(搵野抄都要時間的),而是看我要看出戲很想與你看出戲可唔可以賺錢。得的你就是明星,STARS。

現在的KPOP其實同一原理,有時行街隨意聽到,真是唔覺得有乜特別。但咁都紅的,咁都有才華的,你咪紅咯。音樂,到頭來可能就是這樣一回事。我們要著手的不是音樂要多放幾多努力,而是要找隻會柯屎,而D屎是金色的鵝。What a fairy tale. Oh 夜。

老婆話:嗰時劉德華都有D好垃圾。

我:例如

老:在舞中像雙孤獨蠍子。You better believe it

我:係喎。所以我現在回想,郭富城的歌反而是四個中製作最好。平均。因為。。。

因為你唔夠紅,D歌廢D都派唔到台。你唯有專心用心的製作音樂。

Nothing’s sadder than this

發表迴響

