花樣年華 與 Tame Impala

共通點? 都是昨日看完的. 都是發生在香港的.

花樣年華 – 根本不用我這個門外漢再講什麼. 中外一致好評, 你還可以講什麼呢. 但如果真是要講. 我覺得….一代宗師, 重慶森林和阿飛正傳我比較喜歡一點. 或許淺白點. 或許一班人看開心點….或許…這樣說吧…那三套或多或少都有點不完美 – 梁朝偉太老和打功夫還是遜一點, 梁朝偉喜歡王霏還是難接受一點, 梁朝偉只有一幕少了一點, 無頭無尾.

花樣年華 – 這四個字最好用來形容當時的梁朝偉. 靚仔到呢….. 但隨此之外, 就是那種完美. 鏡頭完美, 場境的DETAIL又完美. 當時的人的廣東話字正腔圓完美. 演員走位又完美. 配樂又完美. Lighting 又完美. 演員的互動完美. 演技又完美 (張曼玉滴死人眼睙). 個plot 又唯美…冰青玉潔的知己互相扶持. 這只是一場戲不代表就不傷人的喻意, 動盪的東南亞, 全部都完美….但就不知怎的, 拆開來分析, 樣樣滿分, 但套戲唔好睇…..haha…

你咪扮晒野啦0靚仔…..你識電影咩? 你返去訓啦蘇力行….

OK

***************************************

Tame Impala – 一個人在場館時我問了自己…這樣的一個人看演唱會. 是第幾次呢?

數唔到了….總之, 熟晒架部. 頭一個鐘人少D, support band 入來, 比D掌聲他們…都OK…(唔OK冇得上來的…唔係CANTOPOP演唱會表演嘉賓). PANEL未到場, D聲全部唔掂, RAW….乜都聽唔到, 又冇乜燈. 一個鐘後, SUPPORT BAND散水, 知埞的人到場, PANEL到唱, 工作人員上台SET到所有樂器的SOUNDING是最好唯止.

Tame Impala – 原來澳洲來的….之前唔識佢, 但這不是重點. 未去WORLD ASIA EXPO之我都一樣唔識BLUR…但我有新領悟. 勁BAND同SUPPORT BAND的分別. 在節奏的穩定. SUPPORT BAND就咁聽個節奏冇問題. 但一同TAME IMPALA比較就知原來他們好唔穩定. 時快時慢….

Tame Impala – 在YOUTUBE聽時好快的. 點知今次玩慢(BPM徘徊99 – 110 之間). 我走前嗰隻仲幾浪漫添…

有點psychedelic …OK

https://www.youtube.com/watch?v=dPjVlkcai78

發表迴響

