Plot 福音 – (講傳銷佬) 第一幕

 

鏡頭影著黑柒柒海, 慢慢推進.

VO: 太初有道, 道與神同在. 道就是神.

畫面突然有微溫的晨曦光. 鏡頭開始飛起, 飛上天空. 有雲.

VO: 這道太初與神同在. 萬物都藉著他造的. 凡被造的, 沒有一樣不是藉著他造的.

畫面由雲飛回海, 海上有架頂級郵輪. 郵輪上酒池肉林, D鬼妹著住比堅尼跑來跑去.

VO: 生命在他裡頭, 這生命就是人的光.

鏡頭慢慢由郵輪, PAN 去香港的郵輪碼頭. 再飛去九龍城裡其中一間屋的一間房. 影住一個睡覺的人, 這人就是今次的主角 John

John獨白:呢個故事,是講一個神一般的人物。佢⋯⋯當然不是我了。我。人生到這個階段已是一個勝利者。屋企是冇乜錢,是住九龍城。但叫有檔生果檔,有檔菜檔。點都餓唔死啦。我又光宗耀祖呢。DSE中的勝利者,入中文大學社會學系。係呀。D人話乞米的一個系。但喺呢個時代下,我入大學,仲要三大,唔洗去讀Asso讀到隻狗咁搏GPA4上番大學。賺左啦⋯⋯

鏡頭影住佢刷牙照鏡,Gel頭準備返學。

John獨白:我有個阿哥。叫呀尖。我十三歲,佢已經出嚟行,叫時不時番下泥。唔知佢去左邊,做乜架。有時話去仙達唔知邊間鋪幫手睇鋪。有時話去鴨寮街sell野。有時又話去財務公司幫手。總之一句,我呀媽講的。

鏡頭突zoom佢呀媽大頭

John 媽:總之唔好學你呀哥啦。要比心機讀書。

鏡頭又影住John在巴士上網。膝頭棧著本厚厚社會書。

John獨白:其實好似我地呢尐讀四大頹系的,人生去到呢度可以叫就第一次玩完。點解?呢度邊度黎先⋯⋯?你去大球場睇香港對中國自然找到答案。We are Hong Kong 啪啪啪咁架嘛。Hong Kong是一個咩社會?

鏡頭cut去戴卓爾夫人的一段講話:There is no such thing as society. (Keep on talking and fade out)

鏡頭cut去John走入校園,接回那個獨白:咪咯。。。個社會都唔存在,你讀D唔存在的野,喺香港咪死得咯⋯⋯只要你喺香港讀D唔存在的野的人,就死得咖。歷史呀,神學呀,哲學呀,人類學呀。咩話?香港有人類?香港邊有人類呀。人類Taxonomy叫Homo Sapiens。同香港嗰D唔同啦。香港嗰D叫Homo $apien$。都唔同種?唉唔好講呢D。番去吃完個lunch搵人攞source做埋份功課先。

 

One response to “Plot 福音 – (講傳銷佬) 第一幕”

  1. 漫遊者-Lu says :

    我邊看邊笑^^
    你的想法好有趣好活,,,,,

發表迴響

