Let’s Talk about … Nativity

被人話有一顆少女心, 實在不知該樂還是該愁. 但事實是: 我只是好低B而已.

星期五, BBC IPLAYER 出左套有Martin Freeman的名為Nativity電影. 立刻就狗衝啦….Martin Freeman喎. Sherlock Doctor Watson喎….. 好紅架嘛…就睇啦…仲當是新大陸咁同人twitter 開心share 啦….見冇人回應都奇怪架啦*… 後來上wiki摷下才知…原來是2009年出產的. 嗰刻個感覺, 仲柒過高登仔睇亞視一年前重播亞洲小姐競選而以為直播, 仲高呼舒夫真高一定贏. 因為2009年距今已6年, 據WIKI講, 人地第三集都拍緊了. 我當時好想咒咀BBC, 你同亞視都一樣, 同我一花一草一木都執撚柒佢…..

但更柒的地方, 是一個號稱anti-pop的音樂人, 一個好撚憎細路哥的大人, 一個好憎何里活的人, 一個好理性的人, 看到呢個講a broken man who teaches a broken school with a lot of hopeless kids, turning out making the best ever Nativity show ever, making miracles after miracles, sparkles after sparkles. 的拾玖underdog故事, 聽到一班細路唱一隻又一隻pop song (有隻仲要玩boy band OMG), 一幕又一幕何里活化的場境, 我竟然感動到喊了出來….

我真是好撚低B…我比我自己想像的更低B. 但亦希望大家在這個聖誕, 放開所有, 過一個低B而有快樂的聖誕. Suffer little children, and forbid them not, to come unto me: for of such is the kingdom of heaven.

At least for just one Night

https://youtu.be/fAxHvxWl_Cs?list=PLQBwknJiUODnsWi9u3iEzl_3ieptToKEi

* 其實我甚麼推都冇乜人回的.

發表迴響

