Let’s …Go See a Watchmen

講過唔會睇Go Set a Watchman….所以其實是講呢套.

還記得嘛. 我有個導演朋友同我講佢看了這套戲. 我說, 英雄片咁低B…..

佢的回應是: 呢套不是一般的英雄片.

終於看了. 一開畫第一幕即知中伏.

“DC嚟的屌你……"

而其實以我所知但從未看過的伏仇者系列比較, 有一方面佢更差. 女戰士除了好打D之外, 基本上是同日本戰隊一樣, 是沒甚特長, 需要男士掩維, 但非常大食, 願意為男隊員提供非常優質的性服務. 只要不是玩3P/4P就得了. 而她媽媽也是女超人, 更是主動獻身給曾意圖老強她的壞旦超人 eddie comedian (DC好中意搵小丑就大壞旦) 而生了她. 套戲充滿著歐美70年代的男權主意. Disgustingly Misogynistic. 當然我認為日本戰隊系列最大的敗筆就是完全沒有性愛場面. 連龍珠都不如. 但不在此論.

但套片誘發了我以下的一些迷思, 或同意或不同意.

  1. 戲的背景是講尼克遜總統因為冷戰的關係, 無限其連任至1985年. 因為冷戰關係, 最大敵人就是共匪, 所以用這些超人作為超強的美軍, 四處"維護世界和平". 因為冷戰關係, EDDIE COMEDIAN 可以四處作威作福. 因為冷戰, 電視鋪天蓋地都是戰事, 總統講話, 核子俄羅斯, 自由民主的偉大. 那當然是構想, 但不多不少反映冷戰時期的現實吧. 是嗎? 政權是不是feast on 人民對對面極權的恐懼, 對WWIII的恐懼, 而甘心於活在自由民主的虛擬下, 變得幽閉, 變得無意義, 變得如EDDIE COMEDIAN的崩潰? 戲令我回看現在看的書, PROMISED YOU A MIRACLE UK 80-82, 講因為恐懼蘇聯, 英國容讓美軍在GREENHAM放核武, 設軍隊. 因為恐懼蘇聯, 所以英國曾真的建一個地牢城巿, 仲要有人真是POOL錢買入面單位. 因為恐懼蘇聯, 所以英國甚至主權都可放棄. 高調講自己有核, 是保護自己, 還是把自己做葯引? MARGARET ATWOOD 在書會講自己的新書The Heart Goes Last, 亦提到類似的問題- 人類為安全, 安穩, 而接受保障, 柯護式的極權, 是否荒謬? 而現在我們人類的景況是否相似? 我們每天接受各方的恐嚇, 然後告訴自己"所以我要保護自己, 所以…." 是否有問題?
  2.  風一樣的男子ADRIAN想出來的拯救世界絕橋雖然很多BUGS (成個紐約都爆了, 本日記仲點會存在呢…), 但用一個大話"全部野都是條唔著褲做的" 去使世界圑結, 找一個假想的敵人去代替本身都是假想的敵人. 是否好方法呢? 唔著褲食左死貓, 去到火星住, 有日見到有個MATT DAMON來此處種菜, 佢又會點睇呢? 定是兩個坐喺度談心然後送佢番地球呢?

當整個冷戰被故事說成如此荒謬, 而史實亦告訴我們只是兩幫人喺度咩呀咩呀古惑仔式鬥大, 而雙方(洪興同東星兩幫巨頭)從未敢隻抽, 只是得閒捉D耀揚包皮打下(有時仲要打輸), 我就會想這套片的主題….Everything is just joke. Human existence is just a meaningless joke. 在這方面, 加埋精彩的車中野戰, 我俾套片6.8/10.0 分. OK la….

One response to “Let’s …Go See a Watchmen”

  1. 漫遊者-Lu says :

    哈^^"
    不要太入戲~~~

發表迴響

