Let’s Talk about….Conservative

http://www.theguardian.com/commentisfree/video/2015/sep/07/the-uk-is-finished-owen-jones-meets-peter-hitchens-video?INTCMP=sfl

昨日看了這個CLIP, 今天再看一次. 原因是: Peter Hitchens 成日含住粒珍寶珠咁…真是唔係好知佢UP乜.

但….謹剩聽到的的確有趣. 有趣的是他唔小心revealed what he thought, 而不是他說出口的. 工黨上次戰敗. 除了曾經在有幸被ALAN讚頌的小說/分析的那篇BLOG所講外, 更因為conservative已經唔再是conservative. 他formally講左句conservative已變成social democrats, 而往後打趣的講低能卡仔是whatever that keeps him in No.9 as a jolly gentleman. 偏偏呢句才是真實的. 用非常俗的雅言講出來就是: 條友是選民喜歡什麼他就是什麼的變色龍. 我今年上過一個university of new castle at tyneside的教授講的一個分享. 說, 卡仔和GO仔在規劃的改革是民粹的最好表現 – 把規劃交給人民, 他們想怎樣就怎樣. 這才是民主. 咦….想想下某非常有觸覺的環保圑體的"洗X你規劃, 我地有分數"跟卡仔的想法是不謀而合的. 而且更簡潔, 又有soundbite. 所以他應該停止參選區議員. 因為他跟港女/港媽一樣. deserve better. 應該直接選特首. 甚至國家主席.

這其實是民粹. 而在規劃的領域上, 民粹的結果就是, 如那教授所言, 乜撚都PLAN唔到. 因為我有我規劃, 你有你規劃, 規劃就自然變成室內設計, 那你為甚麼要打通我間屋呢? 屌你老母呀!!!!!!! 為甚麼你要在我附近起多間老人院? 你影響到我的室內設計的美感喎….屌你呀!!!!!

其他領域民粹的結果我不清楚, 看君自行找SOURCE. 但我想說的是, 卡仔和GO仔最利害的地方就是, 正式把保守黨原有的核心價值挖空, 再任由任何東西填滿. 你要同性婚姻, 保守黨就同性婚姻. 你要脫歐, 保守黨就脫歐. 但你突然唔想脫歐, 保守黨就可立即扭肽. 你要發展石油, 保守黨就抱緊FRACKING, 即使FRACKING的地方十居其九都是鄉郊, 保守黨原本的票源. 如果你有記憶, 保守黨上次公佈寛鬆財政緊縮是幾時? 就是opinion poll說財政緊縮令工黨的支持度節節上升之時. 只要你愛我, 或只要你應承同我上床, 我為你上刀山落油鑊, 就是如此這般. 所以你將會預計, 如果CORBYN冇變威爾殊隊的話, 不出幾個月, 保守黨就會宣佈五年拯救NHS和開設公共設施基金/銀行. 因為, 你想, 我就行, 誠懇為你服務就是保守黨的宗旨.

HITCHENS說卡仔和GO仔在左傾而不知道, 其實是他們唔理. 反正如TRUE BLUES這本書所說, 保守黨, 早就死左了. 隨MAGGIE下台死了. 現在的保守黨就如和記長實一樣, 是一間HOLDINGS, 你要乜, 我公司就會有乜, 慘得過我有錢. 在這樣的環境下, 其實工黨無論邊個做, 生存都會好困難. 莫講2020, 一日有卡仔同GO仔, 你2046都唔洗旨意執政. 因為……保守黨可隨時定義什麼是保守: 你呀媽是佢TARGET, 你呀媽就是保守主義. 如果羅琳同人玩3P是大眾意願, 那這意願就是保守主義了, 他們就會努力為你爭取.

彼岸的民仔, 其實都是咁. 你打正旗號是民主, 你就冇運行, 你能隨時改變民主的定義, 才是選舉的轉機.

PS. 有睇這BLOG的女讀者, OWEN JONES可能是你的理想對象, 又白人, 又白淨, 又牛津…但是他是基的.

延伸閱讀: http://www.telegraph.co.uk/culture/books/bookreviews/6067971/True-Blue-Strange-Tales-from-a-Tory-Nation-by-Chris-Horrie-and-David-Matthews-review.html

One response to “Let’s Talk about….Conservative”

  1. Alan (28481k) says :

    結果卡仔走咗,May姐重新將黨同社會一齊右傾

發表迴響

