Let’s Talk about….黃金花大酒店 (and 王晶)

又一晚睡不著. 又一晚4點眼光光.窗外雨瀝瀝. 終於看了這早三個月前就買下的DVD. 而當巿面已出現1+2集139元PACKAGE.

簡單講, 陣容頂盛. 如下:

1. 老年喪偶的王牌演員 Maria Cordero (定Codello)
2. 決定提早退休法官,原來基的 King Sir
3. 要換盤骨坐輪椅 鮑姐
4. 80歲都仲想泡女的 胡楓
5. 退休夫婦,但投資落個女度的退休金周轉不靈的 秋官同阿姐
6. 唔知做乜鳩但又走來襯熱鬧的老女人 GIGI姐 (DODO姐, 毛毛姐都得)

他們被一幅世外桃園的PHOTOSHOP廣告吸引, 到了印度, 中左王祖藍伏. 間酒店完全唔對版, 但又決定住喺度.

聽到都吸引. 今次唔係反話, 香港搵到咁的陣容拍老人家如何面對過去及未來, 面對改變和自己, 我一定入場睇.

套戲有點膠膠地, 有點人情味, 鏡頭靚到不得了, 尤其影暗. 用了大量METAPHOR. 但我唔打算講這些. 我反而想講, 我真是想起王晶.

一大伙人去旅行, 中伏仲要印度佬, 咪精裝追女仔咯….. 阿女朋友話用特別方法叫醒王祖藍. 除晒衫走上床,點知是條女, 仲唔係求愛敢死隊? 胡楓竟然同當地的邵音音一句, I am lonely. So am I. 然後阿飛正傳式茶舞. 阿媽反對婚姻, 但Maria C 出超必+ 當地JOE JUNIOR救回, King Sir 跟 吳孟達深情擁抱. 秋官撇下阿姐同Maria 深情撻著重口味. 全是王晶廿多年前的把戲. 加埋一齊就是英國的BLOCKBUSTER. 重有續習拍.

但我今日見到的王晶, 就是拍一條老土到不堪, 衰新抱害阿姐, 好新抱包淚保護, 最後仆街仔浪子回頭的殘片. 王晶, 你早就找到必勝元素, 卿本佳人, 為何…. 唉…

P.S. 點解臨尾冇百萬零一夜歌舞架….我等左成套, 你竟然用家有喜事式收尾….但. 好睇. 多謝MADDEN

One response to “Let’s Talk about….黃金花大酒店 (and 王晶)”

  1. 漫遊者-Lu says :

    覺得你的用詞直白有趣^^

發表迴響

