Let’s Talk about … a documentary and ….王晶

AKA….no theme this time.

願全世界人同我一樣成日訓唔著.

我因為又訓唔著的關係,終的起心肝看了人生第一次的DOCUMENTARY

OK 架. 又短, 個靚鐘. 好過看史詩式垃圾荷里活先啦.

BUT….個導演住加州,隊CREW都是LA來的. 咪又係荷里活….咪懶有型啦蘇力行……

講番套戲先.IMDB評分6.9, 即係MOODY評分B++咁上下,都算垃圾級的.而導演拍落又真是急左D,中段直頭1999. 但有一幕幾好笑的.故事講這個密蘇里的SUBURB,原本100巴仙白人,但因為60年代解決黑人居住問題,而使當地的黑人比例不斷增加,咁…As it happened, D白人咪搬走咯. 咁個導演問其中一個白人男人算唔算歧視. 個男人好激動.

“歧視? 話我歧視? 你試下日日都有罪案, D樓價日日插水, D玻璃窗日日俾人爆, 你再同我講咩是歧視…."

佢算好. 有部分人在後尾CREDIT部分被標為拒絕受訪. 嗰D應該除野黃式問候外乜都講不到.

又真係幾奇怪. 點解黑人一多就有罪案? 還是那兒有罪案, 才多了黑人? 有個受訪者都講咁雞先蛋先的? 但電影都有提及, 國家對黑人的政策都偏向是屋已建理撚得你. 甚麼社會設施, 道路, 保安都唔再點投資. 這又是否結構性歧視? 你一諗到呢度,又會諗起嗰個激動的男人…….我不是想合理化歧視的行為, 但當佢地屌你離地屌人,不吃人間煙火道德撚時,其實佢地唔係完全冇道理. 只是怪罪黑人黑人亦相當無辜. 同英國D回民情況一樣.

********************************************************

太沉重…講番王晶…..晶哥我屌你咩….你回晒塘…講真, 我唔係好介意中港合拍電視劇, 最多同港劇一樣憎. 當年有我飛佛林心如的男X女Y (真忘了, 只記得主題曲是他一定很愛你). 我一樣如痴如醉….點解? 個女主角靚咯….同睇王晶一樣…我理得你個PLOT是點啫….(而該無線插播劇個PLOT的確相當不濟及老土)…D女靚咪得咯….但是….王晶, 你太令我失望….個個都唔掂的….中國萬里山河, 搵幾個掂的都唔得? 你以前D李美鳳李賽鳳去晒邊呀…有一幕仲離譜…話有個女仔個個富豪都敗於佢手上, 我一看個樣….OH PATHETIC….真是阿JAN都靚過你啦(NO OFFENCE, JUST KIDDING), 你咁樣樣叫傾國傾城會否太過份…..王德賓貴為富家子,飲醉酒搞個淫賤女秘書要講SORRY 我尋晚醉左? 仲要負責任同佢拍拖…..有冇搞錯…這是甚麼年代? 人地飲醉酒是就地正法的…..都還是大學生….你的時代觸角去哪兒呀王晶……你都是算把啦….好彩可以轉台看WIMBLETON, 唔洗再看到你洗盡年華, 江郎才盡的落幕…..

發表迴響

