可以試下咁睇個問題

今次是講梁掁英。

這星期有一晚,在家有人提起梁特首,不知怎的我去嘗試抖大家笑。

「其實梁特正正是我們這些中下階層要學習的模範」

大夥兒望向我,我的偉論要開始:

「出身同我差不多,有個差佬做老豆咁上下。你怎樣可以令自己變成住山頂,再成為香港第一人先? Impossible isn’t it? 讀大學又讀唔到,POLY - Oh Pathetic! 仲要是讀survey,理論上人生已經完結。Not Bad….a middle class. But you’re done. 但係,佢竟然可以變成最頂層的人。

大家再記下,他選時受到的冷待。他去民建聯大會,譚耀忠先生眾目睽睽下話冇叫過佢嚟。其實同而我不知道XXX是誰是異曲同功的。你地成日笑佢得689票。HUH,太膚淺了。有否想過佢對手是壓倒性的。佢理論上是應該一票都攞唔到的。佢對的一個貴族。手上家財萬貫,坐擁全亞洲最強的PR公司,深獲城巿精英以致鄉鎮的擁吻。A kiss from heaven。你點鬥。再睇下最初站台的縣殊。嘩!甩皮甩骨。你們看到甚麼?我看到精裝追女仔的周潤發,身邊只有交通燈吳準笑嗰D人物,要同有錢有面的偽君子拗手瓜爭張曼玉。而最後竟然贏到的故事。動人的故事。

記得羅犯嘛。她講過,原本有人叫佢地"你地都是走啦。我唔想搞大佢"。但是她就好諸葛亮

有人搶著笑:諸葛亮。。。。。。?????

我繼續:「係。。。。諸葛亮,帶住呢個人贏阻呢場仗。以少勝多,以弱勝強,可比官渡。他,就好像無線劇入面的英雄,出身寒微,但努力不懈,達成理想,由N屆都唔邊(得),變成香港第一人。佢根本就是可以好似奧巴馬咁,去學校講TALK. Every time you feel despair, helpless, impossibility. You see a glimpse of hope, You stand for it. Fight for it. And One day you can」然後我係咁拍掌。

家中小孩見我拍掌,笑得燦爛。

這就是黑色幽默。

之前有網友叫大家冷漠才可過難關。我這篇則叫大家,黑色幽默才能展歡顏。在這方面,我覺得黃子華踢法似我。

黑色幽默就是,即是身於絕處,仍抽空自己,用bystander的眼去觀察其荒謬之處。

(咪即係花生友。。。)

係,我幾時話過我唔係。

發表迴響

