Let’s Talk about my…….BBC Life

最近不知為何喜歡看煮食節目,但自己從不太喜愛美食這種啫好。我完全不介意每天大家樂 BURGER KING 老麥無限LOOP的。大概可能BBC ENTERTAINMENT的劇不夠UPDATE,不夠吸引吧。個個介紹的劇都看不到的。PATHETIC!!!!

其實有點不知所云。自少PUBLIC SCHOOL (香港嗰D),再加中文大學,及無記和亞視的洗禮的我,太多的煮食名詞都不知是甚麼?

丁香是甚麼? 茴香是怎叫的? 月桂葉是甚麼奶的? 矮瓜不是叫EGG PLANT嗎?個仔本書是這樣叫的。怎麼聽不出一個PLANT字? (原來叫Emigi,仲要串錯),奧肋崗? OHH SHIT!!!!

所以生活就是看中文字幕,手中用電話上維基。蘇力行版的明珠生活。

今日看NEGELLISIMA,她是誰? 看圖

你看到這樣的面孔,看著每個鏡頭都WHIR 著她打側面,卻有意無意抬起頭看你的笑淫淫。再加一些看似有意無意的挑豆性描繪 (今日是把類似丁香的粒攝進羊肋骨內,她竟說: I love to find the opening and joints of ribs and touch it),嘩! 根本是SEX APPEAL ! 是SEX APPEAL ! 加埋D “Lovely to sublime" 毫無懸念! 荷里活的SOFT ROM 在床上的對白都是咁的….

跟著我想起食平D DD 3D的肥媽,如何是她講同一句"我最中意就是搵D空位攝下攝下啦!" Ohh…我不能接受。

但怎麼這女子硬是不知在那兒見過,熟口熟面的?

http://www.theguardian.com/uk-news/2013/dec/20/nigella-lawson-charles-saatchi-trial-case-no-winners

原來壞女人來的,食CANNABIS的(ohh i love it!)。在看看她老公,原來都是嗰兩句

這些機會不是屬於我的

蘇力行你幾十歲人就唔好咁多性幻想啦。

Let’s Talk about my…….BBC Life 有 “ 3 則迴響 ”

  1. 其實我覺得佢只係個會set頭既盧覓雪…

    1. You are such a killjoy
      但真心,咁多個bbc cookery presenter,佢算是渣嗰個。同埋我成日唔知佢噏乜柒。佢太多無謂的灑嬌了。

      1. 各取所需啦。蘇絲黃都教人煮野食啦。個NOISE/PUNCH夠多人受,佢就生存到。
        我公司D女人話,GIGI姐教埋D湯水好渣,肥媽就真係識煮[食送]喇,睇個款GIGI姐無錢出來呃飯食。咁我就費是講呀GIGI姐手戴果D AP呀,勞力士呀一隻等於你幾個月捱騾仔呀,就算係MAY姐D首飾同水晶甲閃石(點解會有女人用D咁既手煮飯…)計埋都唔夠GIGI姐彈鼻屎…
        咁你睇完又FEEL到APPEAL又有FANCY,好有得著啦!教咩煮飯丫,個電視都無味既!

發表留言