由償還起,到1664,你會經過Karl Marx

嘩! 要Boot下個account, viewership, 你屌個神檯級就可以啦! 一日70幾個View呀! Yeah!

但每看到昨日自己的批評,再看償還youtube下面的accolade,甚麼真是一個美人呀!我到現在都在聽這首如痴如醉呀!已經十多年呀!我想起我在澳大利亞時我的第一個結他老師教我最重要的一課:

Whether a music is good should be based on music. You look at vid clip of Britney Spear (多年好好J的說), you may feel like you love her music. But afterall was her music any good. It may be so but now you judge her music by your eyes, not by your ears.

用以上的音樂至上的理論, 我會問究竟有今生無來世般的樂迷是因為音樂本身的美?還是因為她是王菲?還是因為你身邊的群體都話她是天籟? (今日對岸講緊群體跟風,我猜賣breast試下接龍) 還是因為你接觸的報章,樂評,網文,商店,以至整個lifeworld都在你腦內鍵入"王菲就是好"的訊息?

其實你都可以用同一理論去攻擊我, 問我: Blur, Oasis, Stevie Ray Vaughn, John Scaffold, Jamie T, T Bone Walker, PJ Harvey, Beatles, Led Zep, Bob Dylan, Bob Marley, Michael Jackson, 以至White, Wolve, 唐朝(呢個未聽過), 真係音樂本身好? 還是因為他們是A TO Z? 還是因為你身邊的群體(我都有群體的,我住在香港的)都說他們就是music, authentic, aesthetic, raw, virtuoso, &c.? 還是因為你接觸的報章,樂評,網文,商店,以至整個lifeworld都在你腦內鍵入這訊息?

我開始講Branding. 點解一隻一日只行8個鐘就要义電,上唔到網的時候仲看不到時間的手錶賣千幾二千還是成籮成巿? 因為生活態度? 唔係. 係因為Apple is the best for your life這個message的神級Branding. 點解要攞住部MB去starbucks坐唔舒服的位,仲要JAZZ嘈喧擾民, 都會人人得而安之? 因為this is intelligentsia life這個message的Branding. 你都可以攻擊我, 正如我今天都問自己, Susan Sontag, Anton Chekov, Nikolai Leskov, Saul Bellow, Georg Lukacs, Oliver Wilde, W. Shakespeare, K. Marx, Antonio Gramsci, 對你真是有意義? 唔係,是因為Books make me outclass這個Branding. 所以我買Naomi Campbell Klein 的No Logo並不是因為我嚮往真正冇Logo, 冇Branding的世界, 而是因為我要bookophile 這個Logo. 因為我地要一D Possession 去証明我們是一個怎麼樣的Branding. 就是Descartes 的 I brand therefore I am. 中文的翻譯是, 終於可以用MIDDLE體了:

我要成為
呢個brand的一
部分…
因為我想…
我想…
我…
想…
HEHE..
打個..

Wooo….真係好爽耶. 但從商人的角度,點解要brand一件產品/商品?點解要請全智賢賣電話呢?點解要用盡辦法去Stand out一件產品/商品? 張五常會話咁可以減輕Transaction Cost.我作為Karl Marx的讀者,即管抄下佢回應:

屌你講完同冇講有條鐵分別…

看Captial Vol. II至尾段,即管講下,要Brand,要用盡辦法Sell, 因為資本家唔係無敵的.他點樣壓柞勞力,點樣擴大個profit rate, 最後舊產品要賣得出先得架.否則,他自己嗰分唔計,成本都收唔番. 所以成本書都講點樣加快個Turnover, 減少個circulation time. Circulation time愈短,他所需的資金去Run個生產就愈少,壓柞勞力就可以愈爽YY. 所以佢地一定要想辦法出晒手上的貨,回本,再生產,再出貨 C’-M…P…M’-C’and back again. 去到現今,他們Brand的方法比過往更細膩,更貼心/身, 甚至推廣我民齊打J,購物有態度, 但原理都是…

他唔出貨…
賣唔出…
他會…
死的…
屌你老

我講出來唔代表我有任何行動. 我一向都不懂行動. 亦不懂動員. 祖師爺亦講過…"屌…冇得搞架…算鳩數啦". 我亦清楚我需要打飛機 I brand therefore I am. 我同心理醫生講我想造作家,所以我看他們的訪問…以至我能變成他們. 心理醫生同我講:

“蘇力行唔係出面…" 指著我…"喺你入面"

但我冇出面, 我入面是空架. 因為 我

I Brand therefore I am.

手上拿著的Kroenb 1664, 想起高登仔的 “識飲梗係飲它" 才愛上這牌子的. 我Brand故我在…願全能的資本主義, 常伴我旁, 常在我入面, 作我的Vibrator, Stand by Me, Cum with me. Amen

發表迴響

