Let’s Talk about Ghost Ship

首先, 一輪粗口. 屌你老母ITUNES, PRE-ORDER就係想要比其他人快一步得到D歌出來巧威威一番, 做一個鳩威的香港人. 而你, HOLD 住五六隻歌等正式出碟的時間先一次過俾. GUARDIAN MUSIC到出了PREVIEW, 我都還未有完整的LIST, 咁我威條X ? 你好好反醒下, 我下次會好好考量唔再幫襯你.

好喇. 講番BLUR隻神奇魔鞭. 最後一次過俾的其中一隻歌就是鬼船. 我相信是講他們在香港期間搭嗰D硬膠模擬三桅船出海去LANTAU。隻歌一開始就講, I jumped on the boat [that morning] when the tarmac was hot [當時他們濟留在香港時大概是五月,屌你死鬼佬,五月就呱呱嘈, 我地D 8 9 10月才是真正的地獄!] and all of you stuck in the underground [屌你Damon是咪想挑機呀!你都是返緊工咋…唔係你唔會同Graham Coxon同船la!] 之後隻歌的歌詞一路帶我們去香港漁排,珍寶海鮮舫。伴隨的是Graham Coxon的木結他chord, Folky warm but Coxonesque frolic, 同埋隊BAND的輕鬆LA LA聲. 腦裡的圖畫就出現了,那些都是我童年覺得好美麗的地方,香港仔,西貢漁排,大嶼山,船,舢舨,同爸爸細佬媽媽在三杯酒游泳。

人最灰沉的階段,曾跟自己的腦同心講,呢個地方冇野值得留戀,可以放棄,可以唔關我事。但係因為一個老外(或四個老外,Blur means Damon+Coxon+Alex+David)去慢慢喚起這個地方曾經美麗的記憶,而這些記憶的地方,儘管香港其他野不斷每下愈況,依然存在。當Damon的副歌Loop住 I wanna be with you [la la la la],我差不多留下眼淚來。果然是相當感性。儘管,呢個地方冇得救的判詞我唔會收番,但這些回憶和存在,is still there。

呢隻碟真是好本土, 比chukchupmo本土至少。有Jordan Station (比美英國的Piccadilly Station), 有雪糕車聲 (胡蘇仔Food Truck香港是PIONEER來的,唔係抄外國的今次),有香港特有的SIREN SOUND。這是一個/四個老外(可能真是一個,因為據聞DAMON是收到其他人製作的TRACK後,自己加MELODY鳩唱的)對香港的感覺,逼,熱,怪,美 (in her own way)。我是真心推薦的。今次是好久未試過,聽完隻碟後覺得唔捨得的。

That said, I wanna be with you不是我心聲。至少,現在唔係。

Correction on 15.5.2015. I recently found that I totally messed up the two songs: Ong Ong and Ghost Ship. The reflection and description I gave about was actually about Ong Ong.

發表迴響

