Let’s Talk about … Foreign Language

因為故事的需要第一次接觸俄文。立刻頗有興趣。首先,聲韻非常接近普通話。真是有i u u, 輕聲重聲。作為高登仔(used to be)可以高呼一句 其實唔難。

但其實…難得好緊要。到現在我還是接受不了個E字要倒轉寫。D字又同英文相類似。實在痴撚線。我亦冇時間走去上興趣班唱談俄羅斯。我只在想,我聽聞有小朋友要在兩歲開始學英 普 法 西 俄 五國語言。D字又差唔多,他們怎樣承受呢?

套用我老婆的一句說話: 有小朋友受到的咪讓他發展,受不來就不用勉強了。咁又係的。房事有人都想3 4 P啦,語言是差不多道理吧。

那就讓我回想我學一種外語的歷程,長時間的背誦,默書,測驗,考試,留學,誤解,忘詞,1999,小成功,大挫折,才到今天的唔湯唔水。我知TWITTER有人唔明我為何執意選擇用一些艱深的字去表達。言下之意是問為何我要這般SNOBBISH / COCKY,但這一方面是我在這片土地的印記,我不願提起,未敢忘記,又差不多到六四。另一方面,我就像笑傲江湖的林平之,甚至岳不群,見到本秘笈咁撚堅,自己資質又唔係高,老虎蟹都苦練,望有日出來鳩威啦! (留意該書兩條友切柒浸七喜咁大犠牲,卻從未想過一統江湖。岳生只想撈個潘基文來做,林生就更騎呢,都唔知佢自己想點…) 至於又易根經,又吸精大法,又毒菇九劍咁撚利害而多元,就當然留給天資聰穎過人如令狐生等人吧。可識,想鳩威的人撞著PERFECTIONIST的性格,就注定唔會有鳩威的自信。眼下功夫仍滿佈破碇。莫非一定如經上所記,慾練神功,必先….

咪ON9啦,家住馬鞍山,返工葵涌,出入都是華人之地,你點撚樣自宮?就如我故事的IRONY,唔好扮啦你,一聽就知你是死HONGKI啦,你估你真是SHATIN COLLEGE咩…你是SHATIN….GOVERNMENT SECONDARY SCHOOL咋…..SCHOOL呀!你老味….

講開,昨晚聽了個STAND UP BRAVE FIGARO http://www.bbc.co.uk/podcasts/series/comedy,講佢爸爸是一個裝修自顧人士,卻很愛OPERA,就因一個願望,Wanna be improved in society, from my fooking Working Class Background

就是這種自卑作崇,才有成為岳不群/林平之的心志,卻又野心有限,就只有手上這本秘笈,讓我塞起耳筒,飛機一番。所以我這等人都最嫉妒令狐生,因為我等知道,一世都不能做到佢,心入面,最想做的卻是佢。

圖書館借來那本Easy Russian Vocabulary還是看一看,以上的自卑寫了出來,就可從身上路,學下吸精大法,蛋白質可補骨膠原,適合正步入中年人士。

發表迴響

