Let’s Talk About …. Being a CD Rom

首先, …. 致各推友, 你地D推我有睇的. 這個習慣維持了差不多五年, 不是話MEET就MEET的. 所以你們提及我,或因為突然離去而屌鳩我, 我是看到亦表示致歉的.

但請耐心一點. 大概一個月後, 我會在BLOG UPDATE, 去解釋點解我要咁做, 點解我明明唔捨得,唔慣, 都要做.

做這決定後, 我都不停問自己, 是否一定要去到咁盡 (其實都有RT, 都唔算好盡). 嚟緊的一個月我都會繼續不停問自己同一個問題. 直到, 可以寫一篇似樣的文章去向你們解釋. 當然, 經過上次一篇文,大家都知我英文其實很遜, 所以將會用中文.

總之, 個理由比你們想像中複雜 (如果只是童顏發老髀就離開會否太簡單呢?) 同時比你們想像中簡單 (最後可能只是用兩個英文字就概括到的, 但現在未決定).

請繼續生活. 好好生活.

發表迴響

