#時光倒流19幾年。 第五章。 逃學。

剛才那段青春宣言,照理會引來源太入教務室關注。但可能佢亦始料不及,暫未有行動。我要趁小息空檔較腳。還一如以往地躊躇怎樣可以逃離學校的線眼來 個PRISON BREAK,才發現學校的正門在小息時連校工都冇一個,就咁就離開,一如TRUMAN SHOW的太平門。

這種無掩雞籠的離開,對想一嘗反叛嗞味的我真有點反高潮。在門口撞見一起逃學的TSUBOMI,她對我笑

「你今日好型喎」

「個頭似董建華已跟個型字扯不上關係」

「你有野做?」

「冇呀! 但返學真是好無聊,想搵其他野做下」 她非常驚訝的向我單著眼。

「你今日真係好唔同喎」

「但聽日就會正常番,但總想趁仲有今日做D平時唔會做的野」

她繼續單眼,拎頭,走去,遠處是那位TB。我叫了她

「你真係好似一個日本女星呀,好靚呀」

她拎轉頭「我基架」

「你基兩野就收皮架喇」

她冇再理我繼續走了。我做乜好呢。

根據當時的時代,在沙田應該仲有非常豪華的HMV的,我多想走去看看,並懷緬一下並未變成名店城的那個新城巿廣場。到了HMV,看到可試唱機還有當時熱播但當年識佢老鼠的BLUR的大碟BLUR,放上耳筒,往銀色長方唱機按去

發表迴響

