#時光倒流19幾年。 第八章。 放學表白。

正在寫信時,坐隔離的Jordan 看著自己的al 天書以為我抄碌屎。

「仲抄乜呀,搵野讀好過啦」

「讀你嗰本最後咪又係得隻d」

差點唔記得未考架噃。不過唔怕的,他只當悔氣話。 其實應該再逃學去當時未識的童顏中學望下佢。童顏你與誰路過嘛。

但,技術上有些困難。一陣有個sister 報警話我疑似groom 點算。反而,對於Jordan 未來老婆同班同學Britney,我想趁此一遊,為我一兩年後對她的心意,亦從此只會帶入棺木的說話,表白。但為確保未來不因此大執,有必要動用語言藝 術。

Britney是由中五開始一路中意JORDAN的。但身為打波叻的JORDAN,D女多就梗架喇,就在Britney身旁一個接一個,而在 當天的時空,佢應該剛剛撇了第二個,話專心讀書。記憶的當天,就如平常的日子,Britney就在班房外的露台看他打籃球。亦一如平日,她的神情都是憂心的等著看著,直至Jordan打完波同佢一起回馬鞍山。當日原來的軌跡應該是咁的:我好想同初戀獨自一起走,但初戀想等埋好姐妹Britney,而Britney又等著Jordan,結果3個人鳩等到四點幾五點。

但我今日有更重要的事做,亦冇理由在自己條女面前向她姐妹表白咁Avant Guarde的。故一定要洗開初戀。就樣這個ON9在初戀面前霸氣一次吧。

「今日我有野同Britney講,你讓我倆獨處一陣吧」

「我唔聽得架」扮Q

「今日有D野是只有我知你不知的」耶穌上身

她冇再出聲。如我所料的不發一言走埋一邊,好幾個鐘都不再出聲。那時的我視之為極大懲罰,但今天心裡超爽,正合我意。我就上前走到靠著露台欄杆望著下面的籃球場發呆的Britney,站在她旁邊。

「Janice呢,你不是應同佢一齊走嗎,你們才剛開始」

「今日我有事,叫佢走先」

「你今日好唔同呀」

「話你知,今日的我是來自未來的」

「我今日真係唔知你講乜」

「你就當我來自未來吧,就只有今日」

「未來,我地四個仲會在一起嗎?」

「都會響地球,咁算唔算?」

「唓! 等一個人要等幾耐呀?」

「Er…你就只需等多一陣。我就等多一陣就唔洗等啦」

「真是等到?」

「等到。因為我在未來見到」

她望一望我,又往回下面的球場

「我見到,你地會一齊過聖誕節,一齊拖手,一齊步入教堂,一齊去歐洲生活。到時我倆的關係就只剩都會響地球」

「咁你自己呢? 未來的你」

「未來,我會因為知道你倆一齊而突然傷心慾絕,才驚覺原來自己都中意你」

「嗱,STOP喇」

「唔洗驚,那日未發生,到聽日,我又會變回那個只會同你講JANICE點點點的那個人」

「更唔洗驚的是,到時我唔會話你知,因為,我到時就會學識愛一個人,唔一定要走埋去講的,可以是為左令愛的人得到最好而唔講的。到時我會知道你最適合的是有我這朋友及有佢做你情人。到時你可能FEEL到,但不會有任何壓力的,因為我會為左你好好找個愛自己的人生活下去。再講,見到你望佢的眼神,正常人都唔會講啦。表白是為了溝女,明知溝唔到就會慳番。到時陳小春會有隻歌叫我愛的人,看他們的眼神說明我不可能。總之,你的未來會好幸福的,你帶住希望等待就可以了。」

「多謝你安慰我,未來人」

「多謝你信我是未來人」

「你講我一定信,好朋友嘛」

我先行走了。用咁SCI FI的方法攞張朋友卡,個人會Grr好多。正常時空下,這張卡我是點都唔會走去攞的,後果亦未必理想。

下一站,去圍材,探姑丈。

發表迴響

