陽菜bb寫真待j但不至

我都叫讀過下中國文學。以上的標題,我是想用賦比興的賦來帶起我今日想講的主題。特別的朗誦技巧。

利申:我睇完段片都是笑到痴撚線。見到條友元神出竅咁,我地可以笑完再有兩條軌跡發展。

一,屌朗誦樣版戲,個個一式一樣誇張做作,唔識尋找自己,同適合自己的方法此人生觀及宇宙觀。再行文革式推舊立新改革朗誦比賽,上至評分的老屎忽,下至學生的中文文藝教育。

但mind you 西洋那邊的樂器表演,最高水平的比賽,都是個個元神出竅咁。你睇尐朗朗李雲滴!我地要一視同仁,批鬥埋佢地的世界。點解厚此薄彼?唔通西洋例外?

另一個軌跡,就是⋯嘗試問翻自己:究竟是梁同學個樣子出現問題,還是我地又係時候搵個人黎制旗。

我都中意批評,但反思自己的行為也緊要吧!

發表迴響

